آموزش آکادمیک آتسیز

سایتی جهت آموزش تمامی رشته های دانشگاهی

آموزش آکادمیک آتسیز

سایتی جهت آموزش تمامی رشته های دانشگاهی

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی کتابی است که به شما در جهت افزایش دایره لغت کمک میکند.

این کتاب برای تمامی سطوح توصیه میشود و هر ساله  تعداد زیادی از سوالات کنکور های:

کارشناسی

کارشناسی ارشد

و دکتری را در بر میگیرد.

در این کتاب هر لغت انالیز میشود بطور کلی کتاب برای هر لغت :

هم معنی

جملات مثالی

تلفط

هم معنی های دورتر

مثال های معانی مختلف

و پاراگرافی که در آن لغات به کار برده شده اند را نمایش میدهد.

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

مزایای این اثر عبارت است از:

- ارائه ترجمه سلیس، روان و قابل فهم به همراه تلفظ گذاری و ارائه لوح فشرده تمامی جملات کتاب با دو لهجه بریتانیایی و امریکایی

- ترجمه مقابل (اصطلاحا page by page) است که در آموزش بهتر و فعال تر نمودن زبان آموز موثر خواهد بود تا پس از محک زدن توان علمی خود با مراجعه به ترجمه و ظرائف ترجمه از صحت اطلاعات و دانش خود اطمینان حاصل فرمایند.

- ضمیمه انتهای کتاب شامل ارائه کلیه واژگان به تفکیک هر درس، معرفی ریشه های واژگان پرکاربرد، 504 واژه گیج کننده، 504 فعل دو کلمه ای ضروری و 504 اصطلاح پرکاربرد می باش

کتاب 500 اصطلاح و جمله عام انگلیسی

کتاب 500 اصطلاح و جمله عام انگلیسی

چرا اصطلاحات انگیسی؟

 بیشتر ما وقتی انگیسی را از طریق کلاسها یا به صورت خودآموز یاد میگیریم، با تصوراتی که از دانسته های خود داریم، وقتی به مثلا شبکه ها، فیلم ها و سریال های انگلیسی و یا صحبت های مردم انگلیسی زبان برخورد می کنیم متوجه می شویم بسیاری از آنها را متوجه نمی شویم، کاربرد بسیاری از کلمه ها با آنچه ما فراگرفته ایم متفاوت است.

یکی از علت های اصلی آن وجود اصطلاحات انگلیسی است.

در هر زبانی از اصطلاحات مختلف استفاده می شود و انگلیسی نیز از این قاعده استثناء نیست.

این کتاب یک مجموعه آموزشی و نیز مرجعی برای اصطلاحات معمول انگلیسی است ک.

این کتاب البته به زبان انگلیسی و فارسی است واصطلاحات ضروری انگلیسی را به شما آموزش می دهد.

. علاوه بر فایل کتاب، فایلهای صوتی این کتاب نیز قرار دارند.

فرمت این کتاب هم به صورت Doc و هم PDF است.

فایلهای صوتی با فرمت MP3 هستند و بر اساس درس بریده شده اند.

(در بعضی از سایتها یک فایل صوتی یک تکه قرار داده شده است که استفاده از آن بسیار مشکل است.) این کتاب شامل اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی است بنابراین بعد از استفاده از آن قطعا تفاوت را در فهمیدن جملات روزمره انگلیسی خواهید دید.

کتاب نوشته شده بر اساس 25 سریال برتر دنیا و بهترین فیلم های سینمایی میباشد.

معادل دقیق اصطلاح در ستون رو به روی آن آورده شده است.

نویسنده کتاب : محمد بوژمهرانی

کتاب 500 اصطلاح و جمله عام انگلیسی

Speak English Around Town خرید کتاب

Speak English Around Town خرید کتاب

 


Speak English Around Town عنوان کتابی برای افزایش اعتماد به نفس در مکالمات روزمره انگلیسی است. در این کتاب بیش از 300 اصطلاح و عبارت روزمره کاربردی ارائه گردیده است که از طریق مکالمات واقعی مواردی که در زندگی روزمره لازم است را آموزش می دهد. شما این مکالمات را در موقعیت هایی نظیر خرید کردن، غذا خوردن، مسافرت رفتن، و ... مشاهده خواهید نمود. این کتاب همچنین به مهارت های دیگر در زمینه واژگان، اشتباهات رایج، گرامر و ... نیز می پردازد. کتاب حاضر شامل ویژگی های زیر می باشد. - مکالمات واقعی در زندگی روزمره - بیش از 300 اصطلاح و عبارت امروزه - 50 تمرین برای کسب مهارت بیشتر - فایل صوتی با صدای افراد انگلیسی زبان - فایل های صوتی با صدای هشت فرد انگلیسی زبان بومی

این مجموعه که از سوی مدرس امین جوادی تدریس می شود، سعی شده تمام نکات و توضیحات کتاب به زبان فارسی و انگلیسی توضیح داده شود تا بتواند منبع خودآموزش برای مطالعه این کتاب باشد.

Introducing the ESL book & audio CD that will help you speak English with confidence. Learn the right way to say what you mean in dozens of daily situations.

You already speak English. With Speak English Around Town, you'll learn to speak it better ... and to express yourself more like a native speaker of English.

Speak English Around Town Brings You:

  • Over 300 of today s most common expressions and idioms
  • Important grammar & structural points in each lesson: easy explanations will help you stop making common mistakes when you speak English!
  • Clear and easy to understand explanations
  • 50 practice exercises to help you master the material
  • Realistic conversations on everyday topics
  • An audio CD featuring native speakers of American English

Speak English Around Town خرید کتاب

Oxford Word skills Basic کتاب لغات

مشخصات، قیمت و خرید کتاب زبان Oxford Word skills Basic

به جرأت می توان گفت که مجموعه آموزش زبان OXford Word Skills یکی از برترین مجموعه هایآموزش لغات زبان انگلیسی می باشد که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. هر یک از سطوح این مجموعه شامل یک کتاب و یک نرم افزارمی باشد که 2000 لغت را در بر دارد. درس ها به گونه ای تنظیم شده است که برای یک زبان آموز سرگرم کننده باشد و همچنین هر یک از سطوح این مجموعه که از 80 درس تنظیم شده است، زبان آموز را از سطح مبتدی تا کاملا پیشرفته هدایت خواهد نمود. نرم افزار Oxford Word Skills به صورتکاملا اینتراکتیو می باشد که علاوه بر تلفظ تمامی لغات، شامل تمرین های متنوعی نیز می شود.

ناشر کتاب، انتشارات دانشگاه آکسفورد، در چند کلمه کتاب را اینگونه توصیف می کند: “کتابی سه سطحی، دسته بندی شده بر اساس موضوع که کلمات را در گرامر و محتوای مرتبط آموزش می دهد.”

این کتاب همانطور که گفته شده در سه سطح آموزشی شامل:

ابتدایی، متوسط و پیشرفته طراحی و منتشر شده است. Oxford Word Skills  توسط Ruth Gairns  و Stuart Redman در ۲۵۶ صفحه نوشته شده است. این دو دارای سابقه ی درخشان نوشتن کتاب های True to life و Working with Words هستند که نشان دهنده توانایی منحصر به فرد آن ها در تولید محتوای مرتبط با کلمات است.

Oxford Word Skills improves students' vocabulary and vocabulary learning skills. Short, clear presentations and lots of opportunity for practice give students the confidence to use new vocabulary. 80 units at each level mean they cover a huge range of topics and everyday situations. Extra practice and interactive activities on CD-ROM.

مشخصات، قیمت و خرید کتاب زبان Oxford Word skills Basic 

معرفی رشته هوشبری و بازار کار آن

معرفی رشته هوشبری و بازار کار آن

“رشته ی هوشبری” از زیرشاخه های رشته های پیراپزشکی است که در چند سال اخیر در مقطع کاردانی ارائه می شد اما در حال حاضر امکان تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  برای دانشجویان فراهم است. نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته هوشبری از طریق آزمون سراسری و به صورت متمرکز می باشد.دانشجویان در طول دوره تحصیل در رشته هوشبری واحد های تئوری ، عملی و کارآموزی در محیط های درمانی را می گذرانند.این رشته یک تیم درمانی را تکمیل می کند و عملیات بهبود بیمار در اتاق عمل را تسریع می کند و در واقع هدف از این رشته این است که فارغ التحصیلان این رشته بتوانند به عنوان دستیار در کنار متخصصان بیهوشی در اتاق عمل انجام وظیفه نمایند.

دروس عمومی

مبانی نظری اسلام

اخلاق اسلامی

انقلاب اسلامی

تاریخ و تمدن اسلامی

آشنایی با منابع اسلامی

ادبیات فارسی

زبان عمومی

جمعیت و تنظیم خانواده

تربیت بدنی ۱ و ۲

دروس پایه اختصاصی کارآموزی

آناتومی ۱ – فیزیولوژی ۱ – فیزیک هوشبری – بیوشیمی -روانشناسی – کاربرد رایانه – نشانه شناسی و معاینات بالینی – اصول کمک های اولیه – فیزیو پاتولوژی – فوریت های پزشکی – مدیریت در بیهوشی – روش بیهوشی ۱ – روش بیهوشی ۳ – اصول مراقبت های ویژه – آشنایی با بیماری های داخلی و جراحی – اخلاق حرفه ای در هوشبری – کارآموزی ۱ – کار آموزی ۳ – کار آموزی ۴ – آناتومی ۲ – فیزیولوژی ۲ – میکروب شناسی و استریلیزاسیون – ایمونولوژی – واژه شناسی پزشکی – آمار زیستی و روش تحقیق – اصول پایه داروشناسی – اصول پرستاری و کار در اتاق عمل – خون شناسی و انتقال خون – زبان تخصصی – اصول بیهوشی – روش بیهوشی ۲ – مراقبت های پس از بیهوشی – اصول و روش های اداره درد – داروشناسی اختصاصی-  کارآموزی پرستاری – کار آموزی ۲